filmdialógusblog

Kedves olvasó! Egy olyan blogra kattintottál, ahol egy szubjektív válogatást találsz filmes párbeszédekből. A válogatás az én ízlésemet fogja tükrözni, de ha van ötleted hogy melyik filmből kerülhetne fel dialógus, akkor nyugodtan írj üzenetet.

Archívum

Címkék

Friss topikok

"és gonoszak? végtelenül"

karchi 2013.03.08. 11:14

Dr. Genya: Jöhetnek a cápák. Mr. Powers látni fogja hogy minden cápa fel van szerelve lézeres érzékelővel, és mindegyik megérdemli hogy jól lakjon. 

Második: Khmmm… Dr. Genya gond van a cápákkal, amíg távol volt a veszélyeztetett fajok listájára kerültek, próbáltunk szerezni de hónapokig tart és sok a papírmunka.

Dr. Genya: Tudja csak egy egyszerű dolgot kértem, a cápákat a fejükre illesztett lézeres érzékelővel, most meg küklopszra emlékeztető kollégám azt mondja hogy NINCS, emlékeztetnének miért fizetem magukat, tényleg segítsenek kérem. Mi van helyettük?

Második: Sügérek.

Dr. Genya: Értem.

Második: Ezek, mutáns sügérek.

Dr. Genya: Tényleg és gonoszak?

Második: Végtelenül.

Dr. Genya: Kezdetnek jó...jó. Őr kezdje meg a felesleges lassú kínzást. Zárja be!

Címkék: második powers dr. genya sügérek

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdialogus.blog.hu/api/trackback/id/tr575122884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_net 2013.03.08. 11:29:57

A legnagyobb... :))))
Nem lehet innen a postokat valahogy a facebook-on közzétenni? Vagy csak én nem találom rá a gombot? :)

karchi 2013.03.08. 13:09:29

Üdv beállítottam a megosztást

üdv k
süti beállítások módosítása